2010 m. rugpjūčio 5 d.

Trečioji stovyklos diena (rugpjūčio 5 d.)

Nors naktį pylė lietus, o žaibų pašvaistės apšvietė visą ežerą, visi atsikėlėme sveiki, sausi (išskyrus drabužius, rankšluosčius, kimono, kurie buvo padžiauti kieme ant tvoros, ar ant automobilių stogų:) ) ir žvalūs. Tad sakome: „Sveiki mūsų bičiuliai!!!“

Šiandien gerokai sumažėjusi grupelė entuziastų (nežinia ar dėl lietaus, ar dėl ilgokai užsitęsusių stalo žaidimų:) ) susirinko meditacijai ant prieplaukos tilto. Šį rytą meditaciją bendraminčiai nutarė skirti debesėlių stumdymui, savo minčių pagalba. Tebūnie tai bus dovana visiems, kurie mėgsta ilgiau pamiegoti, - nusprendė jie. Jau besėdint nurimo vėjas, lietus, horizonte pasirodė mažas šviesos lopinėlis. Beliko labai nedaug, išlaikyti puikų orą visos dienos bėgyje, nes mūsų vėl laukia įvairiausi išbandymai. Kaip parodė vakaras – mums pavyko:)

Tad po pusryčių, atsipūtę susirinkome į karate pratybas. Šiandien jos nusimatė tikrai nelengvos, nes trečioji diena visuomet būna kritinė diena, kuomet maudžia visą kūną. Tad šiandien vėl studijavome pagreitį, tobulinome kata ir kumite įgūdžius.

Po treniruotės mūsų laukė gardūs pietūs, po kurių pasidalinę į tris būrius išsiskirstėme į atskiras veiklas: vieni iškeliavo į netoliese esančią sodybą susipažinti su juodosios keramikos technologijomis, kiti mūsų bičiuliai išplaukė su keltu „Švyturys“ į apžvalginę ekskursiją po Bebrusų ežerą, o trečioji grupė varžėsi tarpusavyje žaidime „Protmušis“, kurį organizavo ir vedė Dovilė Aladaitytė. Po pirmojo žaidimo etapo paaiškėjo 6 komandos, kurios toliau varžysis pusfinalyje.

Kelionė su keltu irgi praėjo su nuotykiais. Grįžtant trečiajai grupei nebetoli prieplaukos keltas patyrė gedimą, dingo valdymas, nustojo suktis sraigtas. Stovyklautojai turėjo puikią pramogą stebėti kaip puikiai dirba sodybos komanda, kuri laivo „Petrusiukas“ pagalba sėkmingai prišvartavo keltą į prieplauką. Sėkmingas prisišvartavimas buvo palydėtas gausiais mūsų aplodismentais kelto kapitonui ir pagalbinei komandai.

Vakarienėje kepti varškėčiai. Kaip tik tokia vakarienė, visuomet maisto deficitas:)))Visi, tiek vaikai, tiek suaugę su malonumu suvalgė viską, ką sodybos šeimininkai buvo iškepę.

Po vakarienės laukė siurprizas – daugelio tarptautinių konkursų nugalėtojų, A Capellos koncertas skirtas specialiai mums. Šioje A Capelloje dainavo ir pats sodybos šeimininkas Kęstutis Šeškauskas. Nuoširdžiai dėkojame muzikantams už puikų koncertą gamtoje!

Po šaunaus koncerto tęsėme kovas „Protmušyje“ ir į finalą pateko trys komandos: „Orkos“, „Žirniai“ ir „Atsipūtęs šokoladas“. Kas gudriausi, protingiausi ir daugiausiai žinantys paaiškės jau rytoj!

Tad su jumis atsisveikiname ir su dideliu nekantrumu laukiame rytdienos:). Juk tiek daug dar turime ką nuveikti, o laikas nenumaldomai tirpsta:(