2011 m. rugpjūčio 31 d.

Prisiminimai apie vasaros stovyklą. Dienoraštis, III-ioji diena.

Sveiki, bičiuliai,

išaušo mūsų trečioji diena stovykloje. Žinote, jaučiasi, oi kaip jaučiasi nuovargis ir sveikas raumenukų skausmas visame kūne. Vis dėl to veik trys su puse valandos treniruočių per dieną (kai kurie iš mūsų sportuoja tik dvi valandas per savaitę:) ) plius kitos aktyvios veiklos - tikras išbandymas mūsų kūnui ir kai kurioms charakterio savybėms. Šiandien stovyklos vadovai paliko tik vieną treniruotę iki pietų, o po pietų mūsų laukė tiek jėgos rungtys, tiek intelekto ir sumanumo patikrinimo testas – protų mūšis!

Po intensyvios treniruotės ir sąžiningai užtarnautų maudynių ežere mūsų laukė skanūs pietūs, o po jų trumputė siesta (tylos ir ramybės laikas). Po siestos visi susirinkome į pagrindinę aikštelę, kurioje stovyklos vadovai mus išskirstė į dvi grupes, po keturias komandas. Viena grupė nuėjo varžytis protmušyje, o kita rodė savo gebėjimus rungtyje, kurioje vyrauja ne tik jėga, bet ir komandinis „susigrojimas“ - traukėme tikrą jūrinę virvę. Emocijų šiose rungtyse netrūko, visi, tiek dideli, tiek maži atidavė visas jėgas traukdami virvę bei traukdami iš pasąmonės kertelių informaciją, reikalingą kovojant protmušyje. Iki vakarienės išsiaiškinome finalistus, t.y. komandas, kurios susirems dėl protingiausiųjų ir stipriausiųjų titulų ir kad nurimtų aistros ir emocijos visi sėdome į keltą „Švyturys“, kuriuo sodybos šeimininkai mums padarė ekskursiją po Bebrusų ežerą. Plaukdami keltu sužinojome kokiems garsiems Lietuvos krepšininkams priklauso sodybos ežero pakrantėje, kur sodybos šeimininkai stato tinklus ir gaudo lašišinės kilmės žuvis „saliavas“, kurios gyvena net 60 metrų gilyje. Tų žuvų skonį mes jau žinome, jų prisivalgėme iki soties dar vakar, po sėkmingos šeimininkų žvejybos. Susipažinome su gražiai sutvarkytomis salomis ir grįžome vakarieniauti atgal į stovyklavietę.

Po vakarienės laukė „Robinzoniados 2011“ rungtys. Čia ir vėl stovyklos vadovams išmonės netrūko. Robinzonai varžėsi lengvosios atletikos improvizuotame „manieže“. Komandos turėjo išstatyti po tris sportininkus, kurie metė ietis, stūmė rutulius ir stengėsi kiek įmanoma toliau nuskraidinti diską. Juoko ir emocijų čia netrūko, mat ietis atstojo mediniai iešmeliai, ant kurių suveriami kepsneliai, rutuliai buvo balionai, su nedideliu kiekiu vandens, kuris sukurdavo išcentrinę jėgą ir rutuliai iškrisdavo iš apibrėžto sektoriaus, o diską „pavadavo“ vienkartinio naudojimo lėkštės, kurias tik keletui robinzonų pavyko numesti šiek tiek tolėliau nei sau po kojomis:) Buvo linksma, o rezultatai ne visuomet tokie, kokių tikėjomės.

Po lengvosios atletikos rungčių grįžome prie virvės traukimo superfinalo, kuriame savo jėgas demonstravo „Chakerių“ ir „Bananų“ komandos. Stipresni šioje rungtyje pasirodė „Chakeriai“, na ką gi, pasižiūrėsime kas gi laimės intelektualųjį mūšį?

Protmušio finale dalyvavo komanda „O!“ ir komanda „Oss“. Daugiau teisingų ir tikslesnių atsakymų pateikė komanda „O!“ ir aplenkė kitas likusias 7 komandas šioje rungtyje!

Pasibaigus rungtims, vyresnieji mūsų draugai šildėsi pirtyje, o mums jau buvo metas poilsiui, nes ryt laukia ypatingai aktyvi, siurprizų kupina diena.

Saldžių sapnų ir Jums, o mūsų sapnai tikriausiai bus aktyvūs, kaip ir laikas, leidžiamas stovykloje:)